This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Wednesday, September 29, 2010

mama bubuye and mummy intan demam

Adei, kesian bubuye bila mama and mummy dia demam...sapa nk layan dia..
Mujur adek ada..nasib baik kelas adek pada hari rabu lepas adalah pada waktu petang.So, bubuye adalah kawan nak main aci kejar.Bubuye memang suka explore apa sahaja yang dia boleh main.
Dah laa time kami main monopoly dia suka sangat jadi GODZILLA..haha... kami bila dh agak2 dia nak jadi godzilla, aku mula bagi hint "umah2 / hotel2 korang nie ada insurans tak?cover tak kalo godzilla menyerang..hak...hak.."..dia datang kaco pun sekejap2 je...peh tuh dia lepak sendirian sambil tengok tv..macam paham je tgk tv tuh


Bubuye tengah berfikir " bila korang nak main monopoli lagi? Bubuye nak jadi Godzilla"




2 comments:

  1. time dia tengok kita tuh memang laa comel..time dia 'mengganaz' ..adei...

    ReplyDelete