This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Sunday, October 31, 2010

Alamak! Ada landak rupanya dalam rumah nie..

Hurm..Semalam kami mandikan Bubuye..Tau je kita dok sebut2 nak mandikan dia..sengaja je dia tidur kt tempat2 kotor (bawah sofa, bawah meja bulat,dll)..isk..nak kena dia nie...Haha..biasalah..bubuye nie memang susaaaah sangat nak di mandikan..kalau bagi mandi air panas(suam2 macam nak mandikan baby kecik laa tuh)..baru dia ok sikit..tapi, huh..paham2 lah..


Eh!Dari mana pulak datang nie landak sekor nie...


Apa landak-landak? sapa landak?

So...biasalah, sementara nak tunggu bulu kering..hahha..dia transform jadi landak sat..marah ooo bila kita panggil dia landak..hikhik ..Mama cayang Bubuye




Wahhh..lenanya bubuye mama tido......




Nyibuk laaa si Aca nie...org nak tengok tv pun tak senang.

p/s: Bubuye cukup tak suka share apa jua barang dengan orang.Even port tido.



5 comments:

  1. yeyeh,
    bubuya dah mangiii...nak cyiommm sket

    ReplyDelete
  2. tuh laaa..dia nie sesetep klo kita cakap dia musyuk...hikhik...

    ReplyDelete
  3. wah...comel la bubuye ni...suka baca entry sal kucing comel ni... ;)

    ReplyDelete
  4. haha..kucing semua comel-comel..kan?kan

    ReplyDelete