This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, April 21, 2011

Haaa..kan dah CIRIT!!!

Semalam balik kerja..tengok2 Si Shiro telah cirit birit..adui...dia dh pandai pakai toilet tp ter missed jugak..ada jugak emas2 dia kt tempat lain..tak sempat nk masuk toilet ke nak oi..tak pe..mama n papa akan sabar dalam mengajar kamu..mama n papa paham kamu nie kecik lagi...adui..tuh laaa..kuat sangat makan...kan dh cirit.. Last time masa 1st time bubuye makan Blackwood, yes dia makan terlalu byk n end up cirit..kene bg ayam rebus utk mengeraskan poo dia...nak kata si Shiro kene diarrhea, elok je jadi beruk sarkas..lari sana sini, main sana sini..sah laa jadi macam bubuye..mana tak nya..dalam 3 jam 5 kali kamu makan...adui..makan --> main --> minum + makan--> main bla..bla..itu je laa yg kamu tahu..kakak kamu si Bubuye tak de lah makan macam kamu..adui...harap2 harini dia tak cirit..tgh puasakan dia kejap.yer laa..makan banyak sangat..kan dh cirit..Shiro...Shiro


Entry kali ni mama bubuye letak gambar bubuye masa dia kecik...comel kan?sekarang dia dh comot dh


BEFORE

(PUTIH)


AFTER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scroll lagi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v



urm...nilai sendiri laa tahap ke comotan anak mama bubuye yg sekor ni

4 comments:

  1. ala..siannye shiro cirit..xpe..she's in the process of learning..good luck!

    ReplyDelete
  2. biasalah tu BuBuYe sebok jaga adik. tu yg tak sempat nk grooming diri sendiri heheheh

    ReplyDelete
  3. S.O.M.L : tuh lah...si Shiro nie makan byk sangat. Dah agak dah sebab Bubuye pernah terkena macam nie. vet kata terlebih protein. Klo dia tak sihat, dia akan lemah. tapi ini..adui....panjat sana sini..lari sana sini...ken catu makanan dia sikit sbb dia memang kuat makan...

    ReplyDelete
  4. m.q:tuh laa..bz grooming adik dia samapi diri sendri pun terlupa..adei

    ReplyDelete