This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, May 26, 2011

JANGAN CURI lah budak degil!


Shiro, mama dan papa siap bagi kamu makanan yg sedap2, kenapa nak curi bubuye punya. Kamu suke perasan dh dewasa...mama bg kami rc babycat yg comel2 utk senang kamu makan, tp kamu nk rembat bw adult yg kibble besar2 si bubuye jugak..kenapa degil sangat nie.kenapa?

Mana ada saya nakal dan degil...saya comel laa...


semalam mama bubuye n papa bubuye beli rc wet food utk bubuye sbb bubuye tak mkn langsung ayam rebus sedangkan shiro sekor saja telah menghabiskan semua ayam rebus itu.( rm4 ada 8 slice isi ayam)..2 hari je dh abes..bubuye lgsung xsentuh ayam tuh. so sbb nk adil, mama bubuye beli lah rc....tergerak nk beli utk kitten sbb tak nk shiro mencuri mknn bubuye


Tengok..kan mama dh marah..bubuye kata jangan curi, nanti poo cair..degill..aaaakan dh kene




...namum...adui...degil yaaa amat buat ni ..ini lah wajah budak degil itu!!...


Bubuye anak yang baik...
aik? kenapa gigit tangan mama? kijam2...

mama...saya budak baik laaaa

Buah hati Bubuye ... Hai, saya Ninie...


2 comments:

  1. comel comel je semuanya..
    gerammmm tgk...

    ReplyDelete
  2. mq: ninie sangat hensem..dulu bila bubuye on heat, kami boro ninie..kini, 2-2 telah di spay/neuter pada hari yang sama...so tak de lah pinjam2 ninie lagi...

    Shiro pulak mmg makin nakal...bubuye pulak contra.....

    ReplyDelete