This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, May 5, 2011

Sapa Hilangkan Pembaris haa!!

Adui...tak tau berapa banyak pensel or pembaris dh budak2 nie main. Pantang lepa, musti lesap.. pi lain main benda yg lain sayang oi. Papa Bubuye nak buat keje tuh. Nak marah, derang mula laa buat muke kesian. Bubuye makin menjadi2 sejak ada Shiro. Shiro pulak suka ikut apa yg Bubuye buat.

Update on Shiro's health:
Mata? sudah ok. Suara?? tak dengar pun dia bersuara lagi harini.. macam mana nk buat dia bersuara erk..

Bubuye? Dia as usual. Suka membiarkan Shiro main ekor dia and sentiasa jilat2 Shiro sejak semalam. Pantang lepa. DIa hanya boleh dok dia klo ada Shiro berdekatan. Malam tadi budak2 2 ekor nie main aci kejar sampai kaki mama bubuye di pijak nya.

Pagi tadi Shiro as usual nk landing kt sebelah. Tah apa yg dia buat. cari atas katil pagi tadi. Mama Bubuye ngntok, so biarkan dia explore katil tuh sendiri.


5 comments:

  1. comel la bubuye and shiro...dua2 color fav...cantikkk sgt...dah lama nak colour macam bubuye tu..

    ReplyDelete
  2. atashi: bubuye dulu putih..muka dia je yg itam..makin lama..urm..dh makin gelap dh..tgk2 kaler dia nk kaler coklat dh..kt leher je still putih gitew!

    ReplyDelete
  3. budak nakal makin mmbesar makin byk perangai huhuhu

    ReplyDelete
  4. m.q: tuh laa pasal....makin nakal pun ada sbb dia dh get used dgn rumah tuh..adei

    ReplyDelete
  5. mq: tuh laa pasal..macam2 derang nk test

    ReplyDelete