This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Wednesday, June 8, 2011

New cat tree !











Yeay.. sayang papa and mama..sbb derang belikan cat tree untuk kami. Shiro tak perlu lagi panjat tingkap untuk jadi beruk sarkas. Bubuye dah ada port rehat yang baru untuk mengelak dikacau Shiro dan Nomel.. Nomel??? sapa Nomel??? Nanti mama bubuye cerita k...

Shiro adalah yg pertama merasmikan cat tree



kene laa ikut seniority...


Bubuye : Bubuye yg paling senior tau
Shiro : hahah..Nomel tak boleh panjat..hahah(masa nie memang Shiro tengah usik Nomel)
Nomel : uuuuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Shiro: hahha...budak pendek, mana boleh panjat....
Nomel :sob..sob
Budak2 dua ekor nie memang suka macam nie..Shiro suka buli Nomel

xpuas hati lagi ni

Nomel :Tido kt bawah pun xpe..Nomel muat...


muntut sapakah ini??


La..muntut Bubuye rupanya2

6 comments:

  1. wahhh best lah dpt cat tree baru...kucin2 aunty main kat rambuat tree aje :D

    ReplyDelete
  2. meowwmanie: untung nye kucing meowwmania..derang merasa panjat pokok real. bubuye+shiro+nomel nie tak merasa.tuh yg asyik panjat tingkap je. Dok umah apartment kn. So terpaksa cari solution lain ..huhu

    ReplyDelete
  3. waa..nice cat tree u have there..nk tny ni, berapakah harga cat tree itu? *seswai sungguh dengan color bubuye & shiro! hehe....nomel? anak baru yek?

    ReplyDelete
  4. SOML :hehe..dpt rm200..sbb mmg dh lama survey, tuh yg dpt je harga cnatik trus grab..yg kecik sikit dr nie pun dh rm 370..hehe... tuh lah,,xplan pun nk amik color tuh. tak pasan pun color cat tree nie ala2 color budak2 dua ekor nie..

    Nomel nie kitten yg kami jumpe kt gerai makcik rina..tah mana tah ibu dia, so sbb takut menyesal kendian hari(tkut kene langgar ke hapa ke)..so kami jaga dia sementara cari adopter baru.

    ReplyDelete
  5. beli kat maner cat tree ni...comel la

    ReplyDelete
  6. norhana: rina beli kt pet exhibition di mid valley last 2 week or last 3 weeks cenggitu laa

    ReplyDelete