This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, July 28, 2011

Auntie Farah dh kt rumah!!



hepi sunggu budak2 nie jumpe auntie farah dia..namun, disebabkan kesempitan masa semalam, auntie farah derang xsempat nk beli wet food avoderm...haha...shiro as usual akan memandang auntie farah dalam keadaan takut2, namun bila auntie farah menjejakkan kakinya ke dapur, dia dulu yg standy dpn pintu dapur..haha..

malam td dalam nomel + mieko jr dok syok lari2, tak macam mana, nomel nk panjat sofa. kebetulan tgn mama bubuye kt ctu. dia tak lepas nk panjat..apa lagi, dia keluarkan kuku utk support proses pemanjatan dia...adui!!!! sakit jari mama..kuku itu bebetul menusuk di kulit mama bubuye..cepat betul kuku budak nie panjang.baru last week potong..dh berdarah tgn mama bubuye...adui nomel nie...cer behave sikit..awak tuh gegirl tau..mujur si mieko tak berani lagi...

apa bubuye buat mlm td? bubuye nie budak paling malas di abad ini kot..dia suka duduk smbil tgk adik2 dia lari2...tp sekali dia lari, habis berterabus satu rumah..karpet + alas meja tak payah cakap laa.....adui...


Shiro dh makin ok dgn mieko...kurang hissing2 dh... namun masih terpancar wajah kejelesan tahap cipan di muka shiro...
mieko jr dh mula ambik hati auntie farah.. malam tadi dia tidur di kaki auntie farah. dia suka dok melese kt auntie farah..auntie farah panggil mieko as roxy sbb mmg dia suka sgt nama roxy itu.

budak2 berbulu sekalian, membesar dgn baik ya.. jgn nakal2 kt umah tuh. Bubuye, tlg tgk2 adik2 tuh...

gambar kali ini :


gambar bubuye masa di 1st ring. Kat ring nie lah bubuye kantoi tersalah kategori. haha...
kata judges: tak aci lah....dia dh di spay..patut badan sedap

masa di 2nd ring:
kata judges: "she had too lots of nasi lemak" sambil memegang perut bubuye..
alaa...mana ada besar sgt bubuye nie..compared to others, bubuye nmpak kecik je..mebi sbb dia ada baka pointed, tak sepatutnya perut besar kot..haha..jgn mare aa bubuye..

masa di 3rd ring:
bubuye agak rajin bercakap2. time judges nk ckp2 ngn dia..senyap laa pulak minah nie..kamoo ni....


3 comments:

  1. bubuye dah jadi kakak besar. jaga adik2 elok2 tau...

    ReplyDelete
  2. walau da besar sesekali lepas gian bermain mmg terabur satu rumah hehe..

    ReplyDelete
  3. mq and meowmania: mmg pening kepala klo dia join sekali..sekali dia lompat laju atas cat tree..trus cat tree goyang2..sekali dia lari kt karpet..habis berlipa2 karpet tuh..adui....

    ReplyDelete