This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Sunday, August 7, 2011

hepi sunday!!









korang pk apa agak2 nya budak2 ni buat harini erk?..hehe


Bubuye tido kt meja makan...sini sedikit tersembunyi n adik2 dia tak leh nk kaco dia tido..sbb tuh dia suke tido sini



Shiro anak manja mama bubuye...tido sebelah lap mama bubuye sementara mama bubuye lipat baju..


Nomel tido atas cat tree...




Mieko?? dia memang suke tido kt port paling empuk..WAJIB tido atas sofa or bantal ....



p/s : saja amik gambar dr cat nip pillow yg mama bubuye and auntie farah jahit ritu..hehe

8 comments:

  1. wahh bantal tecit dia dah siap lah, comel!

    eh eh! hari ni Sunday kah?? mengapakah sy berkerja pd hari Sunday...?? jeng jeng jenggg

    ReplyDelete
  2. meowmania : mama bubuye create post nie malam semalam...lupe nk post..pagi ni baru pasan tak post..hehe ....

    ReplyDelete
  3. wahhh...bantal bucuk yg comel

    ReplyDelete
  4. hehe..rina boh catnip dalam tuh..hehe....boleh laa kadang2 ada laah derang main2 ngn bantal tuh

    ReplyDelete
  5. bsrny nomey.. comey2 sume tu.. grm..hehe

    meh join contest fof http://heartbywinter.blogspot.com/2011/08/contest-gaya-awesome.html

    ReplyDelete
  6. hafiz : dh besar dh si nomel ni..dulu tak boleh panjat kerusi meja makan..skang dh boleh dh..mieko je blum boleh panjat lagi..seminggu dua lagi tuh expert laa dia

    fof : hehe ..nnti kami join :)

    ReplyDelete