This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, August 4, 2011

tsunami nomelroxyichimieko melanda

berita tergempar!!! tsunami melanda lagi! panjang kan nama tsunami baru ni.. tsunami ni telah melanda di rumah mama bubuye. kedatangan tsunami ni memang dh dijangka cume tak sangka sehebat ini. habis tisu-tisu berterabur merata2. Cotton bud yg masih banyak dalam pack yg asal habis berterabur sana sini..ada kesan gigitan di hujung sesetengah cotton bud itu. dh laa byk lagi..tak pasal2 kene buang..masuk nie dh pack ke 2 dh cutton bud yg tak diguna terbazir begitu sahaja.... majalah rapi mama bubuye dh hancur muka depannya..pun ada kesan gigitan. tsunami ni berlalu begitu pantas sampai mengganggu mama bubuye nk sambung tidur selepas sahur. laju betul ..dgr bunyi loceng amaran..klinng..kling.kling..tau2 dh mama kene langgar..adui....

budak nomel ngan mieko nie asyik2 lari2..asyik main2 je...cube tidurkan derang...dh layan...si mieko ni dulu masa memula dtg sukee noo dok atas lap or tido sebelah..skang dia dh jadi macam nomel dh...adui.....habis karpet + langsir + alas meja budak2 ni kerjakan...adui.....


nomel..muke je comel....tp....


budak roxy mieko nie memula je manja..skang nie manja lagi tp......

.....Namun...

.....ada juga......


yg baik sikit kt umah ni......



yg ni tak laa baik mana...nakal sanagt yg nie......nanti mama bubuye update tahap kenakalan budak nie..




yg nie yes sentiasa baik + diva + pemalas.........

5 comments:

  1. anak anak tgh membosar mmg macam tu
    hahah

    ReplyDelete
  2. ahahahahah...bawak bersabo jelah bulan bulan puasa nih :D

    ReplyDelete
  3. adui mg and meow...sedang bersabar...klo lari2 tak kaco org tido tak pe..ini tidak..kadang2 tuh tau2 terasa tgn kene gigit 'antu' mieko or 'antu' nomel..selalunya 'antu' mieko laa suke gigit...adui

    ReplyDelete
  4. sampai terjelir lidah kepenatan.
    poser tak tue..hehe

    ReplyDelete
  5. misz: pose kot...org sahur, derang pun sahur..org berbuka, derang pun berbuka..haha..tp..pagi2 refll bowl mkn, balik ptg dh licin dh..tetaw sapa yg posa or sapa tak..haha

    ReplyDelete