This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, September 22, 2011

Eppy Belated besday to auntie Farah n Aunti Syana



Eppy besday to u..
Eppy besday to u..
Eppy besday to auntie fara n auntie syana..
Eppy besday to u


Sowi lah untie..kami lambat wish sbb kami xbuka pesbuk(macamlah korang ada pesbuk.)...



nak bg auntie hadiah apa eh??

Bubuye: Nomel, apalagi, pi laa cari apa2 bawah carpet mama....musti ada byk harta karun...blh bg auntie

Shiro : MAma, auntie fara ngn auntie syana suka apa mama?


Nomel : ai ai madam..nnti nomel gebek2 bawah karpet mama.....

Mieko : Nomel..meh mieko tolong erk.....


To our auntie farah and auntie syana...sowi sbb kami xkeje lagi..kami xdpt nk bg hadiah..nnti kami soh mama but kek coklat molten macam ni yaa....


Muahs....


5 comments:

  1. ada ke patut nak bagi harta karun yg kat bwh karpen tu ahahhahahaha...

    ReplyDelete
  2. auntie mq, nak buat macam mana..takkan nk bg bw kami..auntie tak makan.. klo harta yang bawah karpet mama kite, mebi jumpa sepit rambut lama ke, getah ke..blh bg auntie..(from bubuye+shiro+nomel+mieko)..haha

    ReplyDelete
  3. Bagi hadiah senyum mesti auntie2 tu tekejut..

    ReplyDelete
  4. auntie rosmawati : kami dh bg dh hadiah manja2 n senyum2 kt auntie farah n auntie syana- Bubuye


    adek, tgk laa klo ina rajin..klo adik tlg belikan coklat masakan lg besh..beli brand vosyel tuh laaa

    ReplyDelete