This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Monday, September 19, 2011

Ini Abang Saya






Hi kawan2, arini Mieko nak kenalkan abg mieko kat kawan2. Ini abang saya. Namanya Shiro.
Abg Shiro merupakan satu2nya kucing jantan di rumah ini.

Mama kata dulu abg Shiro sangat manja dengan kakak Bubuye, tp mungkin sekarang Mieko suka melese dekat kakak Bubuye, abg Shiro merajuk kot.






Tp mieko tak kisah pun, yang penting Mieko tahu abg Shiro sayang mieko




Gambar Hiasan


nota kaki dari mama bubuye:

Kadang-kadang meluat juga tengaok tahap mengada2 Mieko ini. Kalau dia tak nampak bubuye untuk beberapa ketika..bila bubuye memunculkan diri, terus Mieko melese dekat bubuye. Kalau dia nampak, Nomel manja2 dengan Bubuye, terus Mieko dtg inter frame kt ctu..sibuk je....yang pastinya, Shiro memang sgt manja denagn bubuye pun. terasa seperti ada perebutan between Shiro n Mieko.

4 comments:

  1. eh laaaaa... mieko jr ni gegirl ek? igtkn boboy mcm mieko ozawa kami....

    ReplyDelete
  2. untie rosmawati: encem kan abg shiro kite-->mieko
    ichie: ala...kita gegirl laa...mieko ozawa boboy kan?

    ReplyDelete
  3. huhu..kdg2 kucing nie macam ade perasaan mcm manusia jugak kan..riak muka dorang,perangai dorg... :)

    ReplyDelete