This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Wednesday, September 21, 2011

Mama...abg Shiro dah tak sayang Nomel ke?




Nomel : Mama, kenapa aritu Nomel ada baca kt blog mama, Mieko kata abg Shiro sayang dia.. Dia selalu cakap macam tuh kat Nomel macam tuh. (abg Shiro ni busuk laa..musti tak mandi lagi kan?)




Shiro: Mana ada..Shiro syg semua lah....Sapa yg suke2 bawak citer tuh huh? Nomel ingat tak kita selalu main sama2. And kita berdua selalu jadi satu geng buli budak Mieko ngada2 tuh...(oi..shiro wangi laaa...tiap2 hari mama cium shiro..maknanya shiro wangi lagi laa)

Nomel : yer ke?????poyo aa lu..



Shiro: Ce tgk blkg Shiro...nmpak tak budak ngada2 tuh? Dia kan, klo Bubuye takde dpn mata, baru cari Shiro taw..Bubuyeselalu nyorok dari budak ni sbb dia suka melese dkt Bubuye..



Mieko : Apa salah Mieko???? Miekokan adik bongsu..mustilah nk manja2 dengan semua...miow....(Shiro memang busuk pun..hehe)

2 comments: