This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, September 22, 2011

Mama...abg Shiro dah tak sayang Nomel ke?(ver 2)



Nomel: mama, betul ke Shiro sayang Nomel? Nomel mimpi tadi Shiro bagi Mieko tido sebelah dia..

Shiro: Mama, tengok Nomel ni...dia tak sedar yang dia tidue berdengkur tak hingat sebelah Shiro, tak pasal2 Shiro pulak yg dia kata tak sayang dia.. Cer mama tunjuk bukti



Shiro...tengok betul2...tuh gambar Mieko ke Nomel...





Nomel :..heheh......Cayang Shiro..(malu ai)..hehe

Mana bubuye masa ni???



Bubuye klo dia nk rest n xnk diganggu Mieko-budak-suke-melese tuh, dia akan nyorok..hahah...nie dia tpt persembunyian dia...xnmpak??????


cer tgk betul2.


tadaa........


apakah salah hu..huhu

2 comments:

  1. budak manja selalu mcm tu
    asyik nk melese saja..heheheh
    kt rumah ni yg terlebih manja adlh Kochie...maklumla dia plg tecit sekali :)

    ReplyDelete
  2. mq: tuh laa..kadang2 tuh kesian rina tgk bubuye...dia baru nk landing..dh mieko dtg melese...bubuye apalagi..trus meng groom kan adik2 dia..pantang nmpk bubuye...mieko ni, klo xnmpak bubuye...shiro laa jd mangsa...mieko xblh nk melese ngn nomel sbb nnti nomel gigit2 ajak main aci kejar pula

    ReplyDelete