This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, December 1, 2011

Brooch ini Mieko yg punya tau!








Yesterday, brooch yg uncle eipy pass kat kawannya telah diterima Mama bubuye. Yes, mama bubuye sangatlah excited mendapat begitu banyak brooch pearl. Inilah besh nya klo dok sabah, blh beli barangan pearl dengan harga murah.

kesemua brooch ini di ada pearl. Mama bubuye tgh belek sekotak brooch. Dalam dok belek2 itu, tiba- tiba...


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v




Hurm, dia dok atas brooch ni sampailah mama bubuye nak tido. tak berganjak sikit pun.. Kamu nak pakai ke Mieko??? Mama nak cikit boleh??
|
|
|
|
|
v


Mieko : tak boleh laa mama...Brooch ini mieko yg punya tau

5 comments:

  1. Mieko nak cucuk kat mana brooch tu..

    ReplyDelete
  2. klu gegerl tu gegerl jugak
    suka benda2 yg cantik saja hehehe

    ReplyDelete
  3. nazirah : tuh lah..tah kt mana tah dia nk cucuk...

    m.q: setuju sgt dengan statement itu

    ReplyDelete
  4. tang mana nak sangkut brooch tu mieko??? hahhaah

    ReplyDelete