This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Monday, January 30, 2012

hammock saya

sejak sekian lama ada hammock kt cat tree nie..sekor pun xde yg nak pakai...namun..akhirnya....








Ada jugak yg sudi tido dlm hammock ni...Cayang bubuye....nmpak macam tak selesa sbb hammock tuh macam kecik je saiz nya...tp dh 2 malam bubuye asyik tido kat ctu..harap2 pas ni, dia akan terus menggunkan hammock ini....


namum...kt rumah ni ada jugak DIY hammock...Si mieko sgtlah kreatip.....


yg nie hammock nya special sikit..TADAAAAAAAAAAA




membara je hati mama bubuye sbb jahanam laa rel langsir klo kamoo tido macam ni..adui sayang.........

4 comments:

  1. syoknya dia landing
    best best best

    ReplyDelete
  2. huhuuh..rel langsir umah kiter pun dah tercabut.. bebudakni dok bergayut sakan

    ReplyDelete