This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Sunday, January 29, 2012

kite menci dengan mama kite(tpi kita cayang dia)

menci.....



menci..........


kakak Bubuye..kenapa xmo kawan dengan Mieko...


Abg Shiro......kenapa tengok mieko semacam????


Kakak Nomel..why???why???



Korang rasa kenapa tak de org nak kawan dengan dia?? hahhahahahhaa









mama terpaksa buat DIY collar sbb kamoo asik nk jilat2 badan..mama baru je letak ubat kutu tau.....


tapi kamu sgt comel laaaa...hahhaa..mama syg kamu lah mieko..

6 comments:

  1. comelnya muka tak puas hati...heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. obvious kan muke tak puas hati dia..hahahha

      Delete
  2. ehehe..kucen pakai aper2 pun comeyyyy kannnn..;)

    ReplyDelete
  3. haha...muka mieko macam nak nanges tu

    ReplyDelete
  4. ahaha....marah punya pasal..time kami nk makan pun dia kacau gegiler...pandai tunjuk perangai dia ni

    ReplyDelete