This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Tuesday, February 21, 2012

18 SG cerita seram pasal anto corong....( not so wordless wednesday)

pagi kelmarin, ku terjaga awal. jam baru menunjukkan nak masuk kol 4.

ku fikir nak sambung sambung tido atas sofa kt hall. baru saja nk diulit mimpi, ku dengar bunyi nafas kalah bunyi motobot.

grrr....
grrrrr..

dlm hati ku fikir tentu Nomel mencari2 port nk tido sebelah ku. ku cuba smbung tido namun bunyi itu sgt m'ganggu tido ku. ku cuba buka sebelah mata. hatiku berdengup2 kerana ku nmpak makhluk bertutup putih sdg memandang tepat ke arah ku.

aku sgt terkejut.

dia tetap m'mandang ku dgn mata yg bulat. apa?? hantu corong?

ini gambar yang berjaya ditangkap malam semalam

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V



gambar anto corong...klo sapa yang ada lemah semangat, jangan terus scroll....

V
V
V
V
V
V
V





...'MIEKOOOOOO!!!!'....adui.bikin mama t'kejut lh kamu ni!

7 comments:

  1. kenapa tu..sakit apa sampai bercorong

    ReplyDelete
    Replies
    1. naz, mieko kene spay. xsempat nk update gambar pasal tuh lg..hehe..so kene lah ber corong gitu..yer tak?

      Delete
  2. sib bek comel... x la takut sgt kan... hihi~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuh lah..tp mama dia ter kujat jugak lah sbb xsangka dia pandang kita mcm gitu sekali...pas dia cium2 mama dia, trus dia panjat badan mama dia tido kt peha kita..adui..dia tgk mama dia mcm tuh mebi nk memastikan nie mama dia kot..takut salah org..haha

      Delete
  3. Replies
    1. tuh laa...ter kejut jugak lah sbb tgh mamai2 kan

      Delete
  4. berdebar2 baca entri ni..last2 tergelak..cesssssssssss

    ReplyDelete