This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Tuesday, March 27, 2012

Anak Mak - The answer is

And the answer is..




Inilah 'Anak Mak' kt dalam rumah ni..hahah..tahniah kepada yg berjaya meneka...kenapa kami panggil dia anak mak??

Teori kami, mebi masa memula adopt dia, bau pertama yg dia bau adalah bau badan mama bubuye..Sbb tuh dia manja sgt dengan mama bubuye(Jeles bubuye ya)... Gambar ni di snap masa hari 1st kami adopt dia..ni gambar masa otw nak balik rumas pas amik dia.tertido2 budak kecik ni dlm kete.


Gambar perkenalan dengan Bubuye. kucing 1st yg Bubuye tak hissing at all. Bubuye mebi anggap Shiro anak dia kot. Berkali2 cubaan mengonggong shiro macam ibu gonggang ank dicuba tp gagal.. Shiro asik gerak2 or bubuye tak reti gonggong kot

the same week

kecik2 comel je dia
suke ikut mana je mama bubuye pergi


mama bubuye nk masak pun dia nk jugak melese...siap landing macam ni kt dapur..aduiyaa
suke sgt dok atas lap mama bubuye...

Mieko pulak menginterframe..marah dia masa ni
see, org online pun nk jugak menyempit
Mama bubuye lipat kain, laa laa tuh laa dia nk tido
After kene neuter... bila dia bebetul dh sedar dari bius, terus cari mama bubuye

Sempit2 pun nk menyibuk



Hurm, makin besar makin manja si Shiro ni. Dia je yg gedik sikit. yg lain tak macam ni pun... Comot2 dia mama bubuye tgk ada comel dia ni..hehehhe


Gambar Hiasan:- Bubuye ni selalu dijadikan bantal peluk + bantal + tukang groom oleh budak2 ni..

2 comments: