This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, April 5, 2012

Before and after

Mama bubuye suke tgk gambar2 lama..mengimbau kenangan pahit manis pas adopt budak2 busuk ni lah katakan..hehe

ok..let us start dgn Bu-bu-yeah dulu yaa(Bubui laa mama!)

Before...

After..



Now Shiro pulak
Before..

After.....


Nomel mama pulak???

Before..

And After......


ok..kita pergi pulak kepada Mieko..ala ito..ito

Before..


After......




Skang nomel n mieko dh nk masuk 1 tahun dh..mama bubuye start kasi adult kibble ya syg???




TAKKKNAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKK

10 comments:

  1. sume cantik dan hensem ! paling suka part mata, bersih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlm gambar je tuh...kene cuci mata derang tiap2 hari..tak pe la janji derang sihat....fobia pas kes shiro kecik2 dulu kene tembel kt mata

      Delete
  2. waaahhhhhhhh comel ..samala suka part mata..bersinau

    ReplyDelete
    Replies
    1. mieko- auntie, mama tite iap2 hari cuci mata tite..tite rimash tp mama tite pakca jugak..dia selalu bising bila mata tite ada taik mata

      Delete
  3. bubuye iras my shirou. hehe. shirou pon masa kecik, tompok kat idung kecik jer. dah besar ni, macam pakai topeng! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul-betul-betul, bubuye n shiro kecik2 cerah, makin besar makin GELAP

      Delete
  4. kite pon suka tgk gmbr2 lama dorang, rasa hepi bila tgk dorang membesar sihat kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuhlaa....tak gemok xpe..janji sihat

      Delete
  5. bila tngk gmbr² lama rase mcm x nak je bg diorg besar... nak diorg tecik je mcm dulu²... yg tgh lincah n nakal sbg kanak² riang... hihuu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..rina selalu cakap macam tuh kt shiro..sbb kecil2 muke dia muke inesen je..dh besar...adei

      Delete