This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Wednesday, June 27, 2012

apahal budak2 nie??

mama bubuye gelar ini 'penyakit' nomel. kenapa??? Nomel sukeee tido terlentang sambil terkangkang..kini 'penyakit' ini mula menjangkiti Mieko...

lenanya tdo tepi 'highway' umah ni


Nomel dari kecik sampai besar WAJIB tido tayang perut..geram tgk dia..

Dunia mama bubuye sangat aman bila tengok derang tido lena.....harap2 mereka bahagia dengan mama bubuye

apa tengok2 haa???

budak ni memang tak dpt nk tolong..janji dpt melese kt kaki mama bubuye dh cukup...dari kecik samapi besar tak blh berenggang dengan mama bubuye langsung mamat nie....




Bubuye pandai, dia tdo tempat paling tersorok sbb nak lari dari sengal2 ni



Daa....

2 comments:

  1. tu tandanya mereka merasa sgt selesa dan selamat ;)

    klau stray mmg takan tido mcm ni kan..sbb dorang sntiasa dlm keadaan berjaga-jaga :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuh laa..nomel mmg rina sendiri yg kutip dia(kejap tol ayat aku ni)...mmg klo tgk muke dia masa rina dok tercari2 adopter, muke dia muke kesian je...bila xjd put utk adoption, lama2 tgk muke dia muke budak ngada2 dh..mujurla dia manja.... tp mmg dari kecik dia ni pas beberapa bulan ngn dia, dia mula tdo macam ni..samapi laa ni..mebi dulu tak de rasa selamat..bila lama2 dia dh tahu itu rumah dia..terkangkang tido nya

      Delete