This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Tuesday, July 10, 2012

Not so wordless wednesday(Adik Bubuye)

Adik Bubuye?? kenapa tajuk adik bubuye?? hurm...

Dalam rumah ni, ada seekor budak yg sgt mengada2 dengan bubuye. Di memang tak boleh lekang dengan kakak bubuye nya. Asal nampak je kakak bubuye dia, melese je keje dia.



Tentu ramai dah tau siapa adik bubuye kan? tak kurang juga pada yang masih tertanya2 siapakah gerangan budak sengal itu kan???



jeng jeng jeng....tengok laa..dimana ada bubuye, di situ ada Nomel... Omey-omey..manja sungguh dgn bubuye. Kadang2 Bubuye samapi tahap menyorok sebab rimas dengan budak omey ni.



bubuye ni versi malas nk layan nomel dah ni. Bubuye baru nk rest..sibukk je budak ni





Keadaan Bubuye apabila berjaya menyorok dalam bilik auntie Farah.. Dunia ni dh jadi macam milik dia sekor je

4 comments:

  1. Replies
    1. Nampak sanagt rimas dia..kucing ni mmg ada perasaan lah...blh nmpak muke tension dia

      Delete
  2. Replies
    1. meowmania: mmg kesian sgt...bubuye muke tension je bila nomel dtg..haha

      Delete