This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Monday, October 8, 2012

cheeto a.k.a roxy ichimieko jr

Ingat tak budak ni masa kecik2??? 


Sapa nie??



Huduh kan perangai dia???
Dah besar dh budak ni...dh setahun lebih dh umo dia...

anak dara mama bubuye nie makin besar makin tak senonoh perangainya...

asal boleh je dia nk landing



view dekat sikit



inilah hasil kucing yang telah di kembiri...
manja
makin 'membesar'
sihat
 Mama bubuye kembirikan budak2 nie kerana mama bubuye tak mampu nk jaga byk2 klo dia beranak.... lagipun dok umah tinggi...ianya adalah untuk menjaga hubungan dengan jiran tetangga juga kerana sekali budak2 ni buat konsert saprano, mau tak tingkat bawah pun dengar... kan?? ianya juga dpt mengelakkan berlakunya kejadian spraying merata2 kerana amatlah susah untuk mama bubuye kesan..kebersihan kene jaga tau..

yaa..mieko adalah anak bongsu mama bubuye...eh..eh..salah2... ada 2 anak bongsu..omey pun di kira anak bongsu laa... budak2 berdua ni mmg akrab sungguh...
 



rasanya mmg anak2 mama bubuye nie semua tak senonoh kot.



4 comments:

  1. setuju sesgt!

    kite pon kembirikan jugak jejebon tu sume tp bilangan makin bertambah jugak huhuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yg bertambah tuh..no comment laa..sama lah macam mama bubuye..pk pas kembiri bubuye..nk adopt sekor je..last2 dari nk adopt sekor..dh 3 ekor dh di adopt...

      maka..ada 4 sengal kt umah ni...

      Delete
  2. ahh somel2 smue nya.. mmg kembiri sgt patut demi kehamornian semua orang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..betul2..ikut niat org tuh..sesetengah org, tak nak kembiri sbb nk mate kan dulu lah..kesian lah etc..tak kisahlah apa pun pendapat masing2. yang penting anak2 berbulus kita semua hepi kan?? kan??

      Delete