This blog is about Bubuye and her lil bro and lil sis.

Thursday, March 21, 2013

Benci betul lah!!!!

Why? What? apa yang dibenci tuh? i think most of my blog reader will agree this statement. Masa kecil, kitten memang sungguh comel. Sungguh inesen kan? Dah besar, hilang sudah kecomelan yang tersangat comel tuh. Same thing happen to sengal 2 ekor ni. Dah hilang dah comel si maru. Dah lah bulu jarang2. Huhu. Marah vet bila MAma Bubuye cakap Maru dah tak comel.  Emon Ton Chit pula dah mula lonjong. Vet cakap Si Ton Chit nie adorable sungguh. Yanag nie nanti dia fluffy la sebab baru nak tumbuh bulu adult. HAhaha... mama bubuye tetap cakap derang tak comel. hish..Geram...tiap2 hari kene gomol.


Ok..tak nak comment banyak pasal budak comot ni. Will update their photo later. haa..korang sendiri lah tentukan betul ke tidak apa yang mama bubuye cakap ni

p/s: Mana ada tak comel..ciyo dari kecil sampai besar comel apa..

2 comments:

  1. hahaa.. bila dah besar jadi comot ! bebudak KM pun sama

    ReplyDelete
  2. same laa kat umh..kecik2 comel..dah besar klu comel pun ilang kecomelan sbb samseng mcm hantu..

    ehh ade ker samseng cam hantu..hahahah

    ReplyDelete